Trussardi Outlet przywitał klientów krakowskiego centrum Factory. To pierwszy salon outletowy tej luksusowej włoskiej marki w południowej Polsce. Koncept salonu Trussardi Outlet jest elementem procesu globalnego rebrandingu i stanowi odzwierciedlenie metamorfozy, jaką przechodzi obecnie słynna włoska marka.
– Przedstawiciele marek luksusowych widzą duży potencjał w obecności w polskich outletach. Dostrzegamy to zainteresowanie podczas rozmów biznesowych w innych krajach europejskich, gdzie obecny jest Neinver. Przełomowym w tym obszarze będzie rok 2018, wówczas spodziewamy się otwarć kolejnych sklepów nowych marek – mówi Agnieszka Baczyńska, International Leasing Director w Neinver
Trussardi to luksusowa włoska marka, prowadzona od ponad 100 lat przez kolejne pokolenia rodziny Trussardi. Słynie z wysokiej jakości ubrań dla kobiet i mężczyzn, akcesoriów i wyjątkowych perfum. Jej kolekcje prezentowane są na światowych salonach mody przez modelki i celebrytów z pierwszych stron gazet.
Jak podkreślają przedstawiciele marki w Polsce, koncept salonu Trussardi Outlet jest elementem procesu globalnego rebrandingu i stanowi odzwierciedlenie metamorfozy, jaką przechodzi obecnie słynna włoska marka. Salon zajmie 180 mkw.
Trussardi rozważa otwarcia kolejnych salonów w outletach FACTORY w Polsce, dostrzegając potencjał rynku i doświadczenie Neinver.
Czytaj więcej: TUTAJ