Włoska marka ponownie w Polsce

Już 4 września w warszawskiej Galerii Wileńskej zostanie otwarty pierwszy sklep włoskiej marki Carpisa w Polsce. Tym samym brand, z charakterystycznym żółwikiem w logo, po kilku latach nieobecności wraca nad Wisłę.

Carpisa jest włoską marką z portfolio damskich torebek, walizek i akcesoriów. Marka powstała w 2001 roku, a jej właścicielem jest firma Kuvera Spa. Obecnie działa ponad 600 sklepów Carpisa na całym świecie. Za rozwój marki i salonów franczyzowych w Polsce jest odpowiedzialna Grupa GPoland.

Kolejne sklepy jeszcze w 2017 roku

Sklep Carpisa w Galerii Wileńskiej zajmie lokal o powierzchni 100 mkw. i będzie zlokalizowany na poziomie 0, wejście od ul. Białostockiej. Jak zapowiada Grupa GPoland, do końca tego roku otwarte zostaną jeszcze trzy kolejne salony marki: w warszawskiej Galerii Mokotów, Arkadii oraz w Centrum Handlowym Wroclavia we Wrocławiu.

Marka Carpisa, z charakterystycznym żółwikiem w logo, jest odzwierciedleniem włoskiego designu i wyrafinowanego stylu. Znana jest z różnorodności produktów w atrakcyjnych cenach. Ambasadorką Carpisa jest aktorka Penelope Cruz, która już po raz czwarty, razem z siostrą Monicą Cruz, współtworzy specjalną kolekcję toreb.

Carpisa zbudowała sieć franchisingową z liczbą 500 sklepów we Włoszech i ponad 100 punktami sprzedaży za granicą (Szwajcaria, Malta, Wielka Brytania, Serbia, Niemcy, Cypr, Grecja, Czarnogóra, Bośnia, Hiszpania).

Grupa GPoland

Grupa GPoland działa na rynku międzynarodowych marek modowych od ponad 20 lat. Walter Prati założył działalność w 1993 roku, wprowadzając na polski rynek pierwsze monobrandowe salony włoskich marek odzieżowych, jednocześnie rozwijając pozostałe kanały dystrybucyjne.

Grupa GPoland ciągle się rozwija, kolejnym etapem jest utworzenienowych sieci dystrybucyjnych na terenie Czech, Słowacji, Łotwy, Estonii i Litwy.

 

Czytaj więcej: TUTAJ

Post Author: ola